beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2014

Två månader i förväg!

Av Becca - 15 oktober 2014 11:56

Hellu!

Så vad händer?
Det är frost och kallt som f*n. Snön har smält men det trodde vi också.
Snart kommer nog den riktiga vintern!
Och vad händer om typ två månader?
Julafton!!
Så har börjat jobba på en önskelista!
Det är ju inte speciellt kul allt kasta den i ansiktet på mamma och pappa några veckor innan jul!
Och förra året hade jag ingen alls, det var några små saker som en speciell parfym jag ville och det slutade i att mamsen och farsan rusade omkring och dagligen vrålade: "Men för helvete!! Vad skaru ha för nått?!!"
Så varför inte vara i tid i år?
Så högst på listan ligger nog att få börja med ridningen igen.
Två ligger en akustisk gitarr! Om jag får den ska jag nog göra en cover på Fall out boy - Young volcanoes
(Jävligt bra låt! Lyssna på den!)
Och nej, jag tänker inte gå lektioner! Det kallas Youtube!!
Att gå på lektioner kostar 600kr och man lär sig inte mycket.
Så nej tack! En gitarr som inte kostar allt för mycket! Begagnad har jag inget imot.
Sen parfymen jag inte fick förra året! Hör och häpna: Det är inte en parfym från One Direction!! Men från Adidas om jag inte minns fel...
En t-shirt med trycket: "AC/DC"
En t-shirt med trycket: "FOB" eller "Fall out boy"
En t-shirt med trycket: "P!ATD" eller "Panic! At the disco"
Mycket mer vet jag inte... Kläder från Sweden- rock!
En body-mist eftersom mamma använder upp min snart...!

Mycket mer har jag inte att säga... Såg ni inte konversationen mellan jag & Vienne? Visst var det gullig?!
Här har ni länken till TR:
http://w.tt/1rzyOIg
Hoppas den fungerar!

Kramen!

 
 
Amanda

Amanda

15 oktober 2014 21:16

Det gäller att va ute i god tid =)
Hm, man kanske ska göra detsamma... Fast skriver man på listan att man vill ha tex en parfym så brukar mina föräldrar köpa en ny mascara eller nåt... " Det är ju nästan vad du ville ha!"
Tack...

Gitarr är coolt! Tyvärr är jag det mest omusikaliska man kan tänka sig.. Misslyckades med att slå på en triangel när vi hade musik i skolan t.o.m ^^

Kramen på dig!

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Becca

15 oktober 2014 22:15

Haha true shit! Ännu värre äre nog när man får en Barbie xD

Samma här! Men kom igen för helvete, fingrarna ska dit, flytta dit, flytta två cm och sen haru världens coolaste låt! Kan det verkligen vara så svårt?!
Duude, jag skulle nog oxå ha gjort det så känn dig inte dålig!

Kramen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards